Ми вдячні нашим клієнтам за довіру та вибір товарів у магазині About Sleep.
Для довготривалої експлуатації товарів та захисту прав споживача рекомендуємо ознайомитись із наступними рекомендаціями.
А якщо у Вас виникли питання/претензії/побажання, Ви можете зателефонувати нам у відділ сервісного обслуговування клієнтів (044) 379-28-78.
⠀
УВАГА ВАЖЛИВО!
- перевіряйте комплектність, відповідність моделі, розмір згідно замовлення;
- якщо Ви не впевнені у якості/відповідності доставленого товара не відкривайте упаковку.
Разом із виробом та чеком покупець отримує гарантійний талон від виробника, де вказані: термін гарантії, правила експлуатації, вимоги до експлуатації, рекомендації по догляду за товаром.
⠀
Повернення та обмін
Протягом 2-х тижнів (14 днів), не враховуючи день купівлі, споживач має право обміняти товар належної якості. Обмін товару проводиться за умов збереження його початкового вигляду, якщо він не використовувався за призначенням, якщо збереглись споживчі властивості, пломби, ярлики, розрахунковий документ.
Терміни гарантії дійсні 18 місяців, якщо у гарантійному талоні виробника не вказані інші умови.
Після закінчення терміну гарантії компанії-продавця, усі гарантійні зобов’язання покладаються на компанію-виробника, якщо це передбачено зобов’язанням виробника.
⠀
Матраци
- пружинні та безпружинні призначені для використання у горизонтальному положенні;
- на облицювальні тканини не розповсюджується право гарантії;
- характерний запах, що присутній у новому матраці, є нормальним та абсолютно безпечним для оточуючих;
- характерний запах зникає через певний час у добре провітрюваному приміщенні;
- суб'єктивні скарги щодо дизайну і комплектації матраца після продажу не приймаються.
⠀
Рекомендації по експлуатації
- матраци варто зберігати у горизонтальному положенні;
- щоб уникнути заломів виробу не складайте виріб навпіл — за довжиною та шириною;
- укладайте матрац на ортопедичну основу або дерев’яні решітки;
- ортопедичні безпружинні матраци не варто розміщувати на ліжка з панцирними сітками, на старі матраци або дивани з дефектами, на основу меншого розміру, ніж матрац;
- слід дотримуватись рекомендацій у допустимій вазі матраців;
- при використанні матраца за призначенням, його слід перевертати та крутити виріб 4 рази на рік;
- для захисту виробу використовуйте наматрацник і підматрацник;
- очистити поверхню матраца можна сухою, м’якою щіткою або вологою мильною ганчіркою/серветкою;
⠀
Заборонено
- використовувати виріб не за призначенням;
- стрибати на поверхні матраца;
- розміщувати матрац на основу менших розмірів;
- самостійно прати, прасувати чи використовувати хімічну чистку.
Аксесуари для сну та текстильні вироби
Ретельне дотримання правил експлуатації товару значно збільшує термін його придатності. Звертайте увагу на рекомендації по догляду за товаром, що зазначені на упаковці чи етикетці товару.
⠀
Гарантія не надається
- якщо виріб був пошкоджений у результаті непередбачуваних обставин (стихійне лихо, пожежа, побутові чинники інше);
- якщо покупець не дотримувався правил транспортування, зберігання та експлуатації ;
- якщо дефекти виробу виникли внаслідок порушення споживачем правил використання — на виробі присутні сліди механічного пошкодження (розриви, забруднення, цвіль, плями від рідин інше), загальний антисанітарний стан матрацу;
- якщо виріб піддавався самостійному ремонту або на ньому присутні сліди стороннього втручання, дефекти від втручання гострим предметом;
- якщо скарги покупця є лише суб’єктивними — сприйняття комфорту, кольору меблів пов’язаних з особливістю тонування натурального матеріалу.
⠀⠀
Повернення та обмін неможливі
- матраців відповідної якості, після відкриття упаковки;
- якщо була пошкоджена упаковка скручених матраців відповідної якості;
- якщо матраци та меблі виготовлені за індивідуальним замовленням (форма, розмір);
- пухо-пір’яних виробів, наматрацників, постільної білизни, інших аксесуарів для сну;
- якщо меблі відповідної якості були складені;
- якщо були розпаковані серійні меблі відповідної якості;
- якщо в перші 14 днів після покупки була пошкоджена/зламана/втрачена фурнітура (ця фурнітура підлягає заміні або гарантійному ремонту).
Претензії у письмовому вигляді щодо якості товару розглядаються лише за наявності товарного чеку, гарантійного талона та технічного паспорта виробу на адресу виставковкового залу або на електронну адресу info@aboutsleep.com.ua. У разі звернення зі скаргою покупця щодо заміни або ремонту товару, проводиться експертиза виробу, котра підтверджує чи спростовує провину виробника.
Вдячні Вам за вибір наших виробів!
Продукція Breckle, Gomarco та Velfont забезпечить Вам здоровий сон та відпочинок. Уся продукція цих брендів виготовлена у країнах Європи — Німеччині та Іспанії. А сертифікати брендів надані міжнародними асоціаціями дослідницьких установ.
Тут Ви можете ознайомитись зі стислою інформаційною довідкою, що підготовлена на ґрунті сертифікатів ТМ Breckle:
LGA — ця незалежна міжнародна організація досліджує продукцію на відповідність європейським та міжнародним стандартам безпеки і якості. Наявність сертифіката цієї організації гарантує покупцям відповідність продукту найвищій міжнародній якості.
LGA проводить експертизу матеріалів, котра оцінює їх вплив на здоров’я людини та навколишнє середовище. Також проводиться загальна оцінка заявлених показників безпеки та експлуатаційних властивостей.
MEDIZINISCH GETESTET — аналог знака якості. При наявності цього маркування будьте певні, компоненти виробу є безпечними для здоров’я людини.
DER BLAUE ENGEL — найстаріший бренд екологічної якості. Цей європейський знак з 1978 року являється інструментом світової політики щодо захисту навколишнього середовища.
OEKO-TEX® — дослідницька установа незалежних експертиз. ЇЇ гасло «Довіру текстилеві, безпеку споживачеві!». Наявність лейблу на виробі означає, що він був ретельно протестований і у ньому не знайдено шкідливі чинники для здоров'я людини.